Hogyan küldheted vissza a TopNAVI-tól rendelt termékeket?
-
Csomagold vissza a terméket
Helyezd el a terméket az eredeti csomagolásában, majd tedd bele egy szállításra alkalmas dobozba. -
Töltsd ki a szükséges dokumentumokat
A visszaküldési nyomtatványokat letöltheted a honlapunkról itt. Miután kitöltötted, helyezd el a dokumentumokat is a dobozban. -
Címzés és postázás
Címzed meg a csomagot, és küldd el az alábbi címre:
6000 Kecskemét, Mária hegy 419.
Fontos tudnivalók:
Mielőtt visszaküldenéd a terméket, kérjük, olvasd át az Általános Szerződési Feltételeket!
A vásárlástól való elállás joga nem azt jelenti, hogy a terméket 14 napig ingyenesen használhatod, hanem azt, hogy lehetőséged van megvizsgálni és szemrevételezni a terméket ugyanúgy, mintha egy boltban vásároltad volna. A terméket a vásárláskor annak jellege, tulajdonságai és működése alapján megvizsgálhatod, azonban minden további használatból fakadó értékcsökkenésért te tartozol felelősséggel.
A Fogyasztóvédelmi Hatóság állásfoglalása alapján: "Ha a terméket nem csak kipróbáltuk, hanem ezen felül használtuk, a termék ebből fakadó értékcsökkenéséért felelősséggel tartozunk a vállalkozás felé." A terméket tehát a jogszabályoknak megfelelően ugyanúgy kell kezelned, mintha egy fizikai boltban próbálnád ki. Erről az Európai Uniós irányelv is rendelkezik, amely minden tagállamra kötelezően alkalmazandó. További részleteket itt olvashatsz: eur-lex.europa.eu.
A 14 napos elállási jog lehetőséget ad arra, hogy miután megkaptad a terméket, kézbe vehesd, megvizsgálhasd, és eldöntsd, hogy megfelelő-e számodra. Amennyiben úgy döntesz, hogy mégsem tartasz igényt a termékre, elállhatsz a vásárlástól. Azonban minden további használat értékcsökkenésért te felelsz.
Gyakran feltett kérdések:
Megkaptam a terméket, de szeretnék elállni a vásárlástól. Hogyan tovább?
Amennyiben a terméket csak kipróbáltad, az átvételtől számított 14 napon belül visszaküldheted a következő címre:
6000 Kecskemét, Mária hegy 419 (TopNAVI)
Kérjük, töltsd ki az elállási nyilatkozatot, és a termékkel, valamint a számlával együtt juttasd vissza hozzánk. Az elállási nyilatkozatot itt töltheted le: itt.
Nem azt kaptam, amit rendeltem, vagy hiányzik valami a csomagból. Mi a teendő?
Kérjük, azonnal értesíts minket a +36/30-554-2488 telefonszámon, hogy intézkedhessünk a probléma megoldásában.
Valami hiba lépett fel a termék működésében. Mi a teendő?
Kérjük, vedd fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal a +36/30-554-2488 telefonszámon.